December 15, 2011

jika benar

hello guys. minggu ni minggu paling mencabar la untuk cik marlia. presentation final year project ditunda ke minggu peperiksaan. yang paling sedih nya, tajuk FYP cik marlia pun terpaksa ditukar. nasib tak tukar secara total. but, still kena submit draft baru, kena baca journal baru everything cik marlia kena start from the beginning :( tapi cik marlia percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya.

and one thing that make my heart touched. dia ada bersama cik marlia ketika cik marlia betul betul susah hati. I've given a damn to him but now I regret for doing those thing to him. It doesn't matter how hard we have a fight, we will be as good as old one.

I'm praying hard, that if he is the one for me Ya Allah, dekatkan la hatinya dengan hatiku, tetapi jika dia bukan tercipta buat diriku, maka jauhi lah hati kami berdua. sesungguh nya Engkau la yang merencanakan tiap tiap sesuatu.

one thing that I noticed, he become closer to me. but, I bear in mind that we should have a wall and i don't want to cross beyond that wall until I'm really sure that you will take me as yours. awak main tarik tali yer? so do I :)

what ever it is, I'm hoping there is a good and happy ending for both of us. Amin :D

No comments: