April 15, 2011

kau buat aku ketawa

yer entry ni aku nak cerita pasal kau. pasal kisah lawak kau. bagi aku la. gelak cket. haha. aku kesian kat kau sebenarnya. sebab kau terpaksa buat status baik baik demi mebuktikan kau baik kan? perlu ke weh? kalau baik, tu datang dari hati. xyah menunjuk sangat. orang baik xtunjuk dye baik taw. kau nak kata kau suci la? weh kau xyah nak hint sangat la. sebelum cakap ukur baju di badan sendiri dulu. kau memang xdeclare kaple tapi kalau da siap tunggu tunggu bagai tu same jer konsep dye bagi aku. betol x? kau hadir xku duga la.. kau umpama bidadari laaa. perempuan kat dunia ni yang belum sah jadi bini kau, kau umpamakan cam bidadari? pastu ada hati nak cakap orang lain hina. weh sape kau nak hina hina orang lain ni? kau da cukup taat ke? aku taw aku xpatut tanya camtu tapi kau fikir fikir la weh. aku nak engatkan kau jer supaya kau xsenang senang nak hina orang lain. weh aku xtaw la pempuan camner yang boleh tahan ngan kau. aku nak tengok jer. aku berani  cakap sape budak nerd yang kau tunggu tunggu tuh? haa dye tu laaa xkan lama ah ngan perangai short minded kau. panas baran kau. konservatif kau tuh. aku bukan nak doa buruk buruk untuk kau. tapi kau kena nilai sendiri cukup baik ke kau? aku xpenah jumpa orang cam kau ni. ni first time aku berdepan ngan orang cam kau. so tahniah la sebab da melengkapkan senarai orang yang da aku blacklist ni. sedar lah diri tuh wahai kawan. manusia xde yang dilahirkan sempurna. maka jangan lah menghina segala kelemahan orang lain demi menutup kelemahan diri sendiri. sebab kelemahan tu juga dugaan yang datang dari Allah buat semua hambaNya. 

p/s~puas hati aku. sentap la kau sorang sorang. sebelum tidur fikir fikirkan laaa ape yang kawan aku cakap tu. ko ni cam ada split identity pun yer. cakap putar belit perghhhh hebat :D tahniah

No comments: