April 12, 2011

AMARAN!!!!!

AMARAN!!

ENTRY INI UNTUK MELUAHKAN PERASAAN TERBUKU

yer aku memang mengutuk perbuatan kau sekarang dan perbuatan kau dulu. bukan aku dengki bukan aku cemburu tapi kau memperlihatkan kelemahan dan kekurangan diri kau di mata aku. kau ni rupanya orang cakap xserupa bikin. aku nampak da waktu kau hukum aku dulu tapi sekarang baru aku sedar. dulu aku mungkin buta tuli xnampak semua tu tapi bukan sekarang. 

xusah kau beri alasan, xperlu kau tunjukkan segala kebaikan kau demi memperlihatkan kat kawan kawan kau or sesape saje akan kekurangan dan kesalahan aku. sekurang kurangnya aku sedar akan hakikat kelemahan diri aku ni. biar sedar diri dari terus lupa diri. aku da agak perkara ni akan terjadi. yer memang aku xpercaya langsung ngan kata kata kau sebab aku percaya kita hanyalah insan biasa dan punya hati juga perasaan. sejauh mana kau mengelak sejauh itulah dugaan mengejar kita. 

kata kata kau tu da aku pijak lumat. da aku buang dari fikiran dan hati aku. dah, kau xpayah nak berpura-pura baik lagi sebab kau sama jer cam orang lain. weh manusia mana yang sempurna. Allah sendiri da janji wanita baik hanya untuk lelaki yang baik begitu juga sebaliknya. maka ukur ukurlah diri. layak kah kita untuk mendapat kurniaan sebegitu? bukan melawan takdir tapi aku percaya Allah beri apa yang setimpal dengan diri kita dan usaha kita. 

aku gembira untuk kau. semoga kau dapat apa yang kau nak dalam hidup. semoga kau mendapat segala kepuasan dalam hidup.dulu, aku masih ada rasa hormat pada kau tapi bukan sekarang. sebab kau sendiri dah memusnahkan dan membuktikan kata kata kau tu xde satu pun yang berguna dan boleh dipercayai. sekian laaa kawan. aku xrasa rugi apa apa andai aku hilang kau dari hidup aku. terima kasih atas segala bantuan yang pernah kau hulurkan satu ketika dulu.

No comments: