March 07, 2011

its better left unsaid

hello guys. mood mengupdate datang lagi sekaly. maaf kepada semua rakan bloggers. sejak akhir akhir ni entry cik marlia berunsur keemosian. maka jika tidak berminat nak further ngan page cik marlia anda dibenarkan untuk left out. 

cik marlia semakin suka memendam. berdiam diri. tahan segala rasa sendirian. hanya diri ini dan Yang Berkuasa je tahu apa yang dirasai jauh di sudut hati ni. bukan tidak mahu berkongsi namun isu ini sudah terlalu lapuk untuk dikongsi. tidak sudah sudah dengan masalah. bagai kanak kanak lagaknya semua pun mahu dikongsi. maka simpan dan telan sendiri masalah tersebut. cik marlia sudah cukup dewasa dan matang untuk memikirkan hal yang satu itu. 

kepenatan separuh hari berada di dalam bas membuatkan cik marlia sangat tidak bermaya. dengan beban masalah yang ditanggung. maka kepenatan yang sedia ada bertambah dua kali ganda. nasib cik abang cukup memahami. progress dengan dirinya semakin baik. cik marlia cuba sebaik mungkin untuk memahami tugas yang dipikul. buat masa sekarang, segalanya berjalan lancar. tidak mahu terlalu yakin kelak merana diri. maka cik marlia cool cool saja.

assignment terlalu banyak. beban kerja bertimpa timpa. namun, satu apa masih tidak ada progress nyer. haihhhh. bila da terlalu banyak tak tahu mana satu yang perlu dimulakan dahulu. 

so cheers from cik marlia :D

2 comments:

Nasuha Salleh said...

=) buat pelan2 ok
mulakan esaimen 1 persatu...
moge sgla urusn brjln lncr ;)

~marlia maya~ said...

nasuha salleh:ouh tq ats nasehat tu :) insyaAllah cik marlia praktikkn :)