February 23, 2011

tiada kata yang mampu diungkap

hello guys. minggu ni minggu cik marlia pms. abes semua mende xkena kat hati. semua mende nak dimarah. semua mende xpuas ati. segala gala nya. hidup serba xkena. yer entry ni memang khas untuk awak. yer saya taw saya suka lepas kan ape yang saya rasa semua kat awak. saya taw awak terluka. awak taw kenapa saya xbercakap ngan awak? awak taw kenapa saya berdiam diri? awak taw kenapa saya xhirau kehadiran awak? sebab saya xnak awak terluka. 

saya tahan segala rasa yang ada dalam hati saya. saya xnak hambur segala kemarahan saya kat awak. sebab saya taw hati awak xsekental orang lain. hati awak sangat fragile. cakap kuat sikit dikata tengking cuba bayang saya betol betol tengking awak. 

saya sayang persahabatan kita tapi saya da terlalu banyak susahkan awak. yer saya mengaku. awak nak orang faham awak camtu jugak saya. at least awak ada family dekat dekat ni. saya ni. nanges dalam hati jer. orang mengeluh lama xbalik xjumpa family. saya?

saya rasa kehilangan awak. biar laa saya cakap saya xperlukan awak pun tapi saya taw saya sangat memerlukan awak. xpe la saya rasa its better to stop talking rather than hurt you my dear. sorry sebab saya suka sakitkan hati awak kan. saya suka susahkan awak. saya xpernah faham awak. saya bukan orang yang perlu ada kat sisi awak sebenarnya. terima kasih. 

dengan rendah diri saya mintak maaf dan saya xkan ganggu hidup awak lagi lepas ni :(

No comments: