February 22, 2011

bila report datang berduyun duyun

hello guys. its been quite long xhapdate kan. i've been so busy ngan segala test report submission. ouh dateline sedang mengejar cik marlia. lariiiiiiiiiiiiiiiii ;p ada sape sape volunteer nak bantu cik marlia?? meyh nak upah. hikhik :)

so sepanjang xhapdate ni banyak cerita menarik yang berlaku dalam hidup cik marlia. setelah usia meningkat lagi setahun hari sabtu lalu. haaaa xlambat lagi nak wish belated. cepatttttt. mengade jer kan nak suruh semua orang wish. hoho hidup semakin mencabar. semua atas diri sendiri. xcantik corak yang dilukis tidak laaa sempurna sebuah lukisan tuh macam diri kita jugak yer dakkkk :)

so nak terima kasih kat semua yang terlibat dalam menceriakan hari hari cik marlia. saya sangat seronok dengan kehadiran anda semua. tahniah kerana anda berjaya mewarnai kehidupan cik marlia dan anda telah menyempurnakan nya. Alhamdulillah. 

incik cinta, terima kasih. saya sangat menghargai kehadiran awak :) terima kasih untuk segalanya. terima kasih sebab masih berpeluang untuk make friend dengan awak :) saya seronok ni. awak nampak x?? hehehe :D

actually, malam ni mood cik marlia swing swing sebab ada sorang hamba Allah bernama Adam yang da membuat mood cik marlia jadi caca marba ;p (bia laaa salah eja pun) kepada awak. jangan under estimate saya. awak belom cukup kenal saya macam mana. saya bukan perempuan yang seperti awak fikir. terima kasih laaaa sekali lagi saya rasa terhina bila ada orang buat camneh. 

tapi puan mama dan si dia datang buat saya tersenyum semula. terima kasih ma. terima kasih sebab mama hadir saat adik betol betol perlukan mama. dan awak, saya rasa seronok borak ngan awak :) ada je modal awak nak wat saya tersenyum. and xlupa untuk seorang sahabat.. terima kasih sebab awak membenarkan saya menangis di ribaan awak. terima kasih juta juta kat semua :)

so cheers from cik marlia :D

No comments: