February 04, 2011

terima kasih cinta

hello guys. hehehe. tengah happy ni. nampak xneh?? hah?? xnampak??? tengok betol betol. hehe. mood skang : girang gembira :)

tadi cik marlia xde mood. serious rasa xmau pi sailing. xtaw pasaipa ntah. risau bila puan mama nasihat macam macam. bukan xsuka malah rimas cuma xmau si ibu risau anak comel dia ni jer (perasan sat) 

adik da besar ma, insyaAllah adik jaga diri ni elok elok. adik engat semua pesan mama. yer solat xtinggal. jaga tingkah laku. yer semua segar dalam kepala adik, ma :)

mood xde sejak pagi lagi. bukan kerana ape yang diceritakan oleh budak 1st trip. xrasa terbeban pun. tapi tu laaa, feeling like something bad will happen. but i believe in God. mintak simpang laaa semua mende yang xelok kan. 

so, saya suka. saya happy. tahu sebab ape?? sebab awak masih nak ambil tahu pasal saya. saya suka bila awak tanya saya ok x. saya suka bila awak bersedia nak jadi tempat saya luahkan ape yang saya rasa. saya suka bila awak tenangkan saya. saya suka bila awak buat saya tersenyum semula. saya suka segalanya tentang awak. saya suka awak :D

awak cakap suh gy lompat lompat kan. so that xde laa nervous sangat. dengan awak saya memen. tapi awak taw x?? sy buat kot ape yang awak suruh :)

lepas makan. xtaw nape excited gila. mungkin da release ape yg terbuku kat awak. then, energy bertambah nak kemas n mop satu rumah. hihi. xlompat laa but still keluar peluh cam buat star jump kot. satu rumah saya mop. sampai kat atas pun taw :)

awak. terima kasih sangat sangat sebab awak datang tepat pada masanya. terima kasih sangat sebab sudi tenangkan saya. terima kasih sangat sebab yakinkan saya pasal sailing. terima kasih sebab buat saya tersenyum semula. kalau awak cakap nasihat tu ialah nasihat sebagai kawan sekalipun. at least saya taw awak still care kat saya lagi. terima kasih, incik cinta. sayang awak ketat ketat.

awak jaga diri, doakan segalanya berjalan lancar untuk saya. doakan yang terbaik untuk saya. n good luck untuk test awak 7hb ni. saya taw awak mesti past nyer :) love you sayang.

cheers from cik marlia :D

No comments: