January 31, 2011

ni nak marah ni

hello guys. elok jer seronok seronok duk cita pasal netbook baru tiba tiba cik marlia bengang ngan incik tm ni. nak taw pasaipa??

seminit yang lepas, tepon umah hak lama berbunyi. duk tanya pasai bil december yang tertunggak. haih gila pa depa ni. ni nak masuk bulan februari baru la nak tanya ka??

abes yang ak duk bayaq tu xmasuk ka??? haihh ni buat darah panas ja ni. xpasai pulak satg aku nak menanggung lagi. 

naseb hangpa laaaa. yang aku taw ak abes bayaq da semua bil yang tertunggak tuh. la aku nak bayaq yang hak baru pulak. xdak pasai aku nak pi bayaq yang lama tuh. 

cik seha pun kata xyah duk hirau laaa yang lama tuh. 

so cheers cik marlia :D

*mood marah sat ja :) * hahaha

6 comments:

nur fasihah jamil said...

cik marlia dh pandai ckp utara naaa... heheheh biarkn je la...

~marlia maya~ said...

hehehe~da bpe thun duk cni xpndai agy tu tataw laaa nk ckp pe kn :)

Mrs Caspian said...

hahaha..jgn marah2 ti cpt tua..:)

~marlia maya~ said...

mrs caspian: tu laaaa..xm0 marah2 da~nak suka2 jer :)

ira mohd said...

hehe. sabaq naa. biaq pi jaa ^_^

~marlia maya~ said...

ira mohd: tengah sabaq laa ni. malas nk pikiaq :D