January 22, 2011

bila rindu :)

hello guys. arini satu hari suntuk xbuat apa apa. agak bosan tapi nak buat camner. kawan kawan haousemate semua ke kem. cik marlia xpi pun sebab esok ada modul semester 3. mengharapkan kawan kawan kat sana jaga diri leklok n kesihatan memandangkan kita mempunyai jadual yang agak pack selepas ni.

rindu?? rindu jugak kat teman teman housemate ni walaupun mereka baru gerak pagi tadi. tapi cik marlia lebih rindukan incik dia. da seminggu rasa camni. tertanya tanya cik marlia. perlu ke nak rasa camni. marah pada diri kerana xmampu menahan rasa. tapi sapa laa cik marlia. hanya insan biasa. perasaan itu kurniaan Tuhan. cik marlia perlu bersyukur kerana masih dikurniakan perasaan indah itu. jangan dibenci kurniaan itu kerana hal yang telah pun berlaku. sebaliknya muhasabah diri untuk lebih tenang menghadapi hari mendatang. 

cik marlia engat cik marlia mampu. tapi tidak laaa sekuat mana rupanya. goyah juga apabila bertemu mata sekaly dua. dia masih seperti dulu secara fizikal nya. pepatah mengatakan usah dikenang perkara yang lepas, namun kenangan dan pengalaman itu laaa yang mendewasakan kita. tak mintak banyak, cukup sekadar bertegur sapa seperti dulu. walau sekadar kawan. perasaan ini sungguh menyeksakan. namun tidak mahu dikatakan perigi mencari timba cik marlia rela diseksa. rela andai disimpan barang itu. semoga setiap kali incik dia gunakan nya setiap kali itu laaa incik dia akan teringat kan cik marlia. 

tidak menyandarkan sebarang harapan walaupun harapan yang ada setinggi gunung. bila ditinggalkan keseorangan begini kenangan menerjah lalu menguasai minda. segera luputkan nya sebelum ianya menguasai seluruh jasad. biarkan ia berlalu kerana tidak ada apa yang penting untuk dikenang kembali.

semoga masa menentukan segalanya. sudah sudah laaa beremosi yer dakkk. toucing touching sikit :D

so cheers from cik marlia :D

*serious, saya rindu awak*take care n go0d luck untuk awak*

No comments: