January 16, 2012

can you feel me?

hello guys. lama kan tak update :) biasa la minggu exam, mana la sempat nak ngadap semua ni...ni da setlle exam..ade satu lagi yang perlu diselesaikan. yer final draft propasal untuk final year project...hati dah melompat lompat nak balik, tapi risau jugak rindu suasana arau dan orang kat arau :)

mood jiwang dah mai...rasa nak give up, tapi perasaan tu makin kuat...so, pertahankan atau membiarkan perasaan tu berlalu pergi? nak biar ia berlalu pergi, sayang...nak pertahankan, adakah awak sayang saya sebanyak mana saya sayangkan awak?

awak, awak boleh rasa tak ape yang saya rasa? awak boleh rasa tak yang saya sayang sangat kat awak? awak boleh rasa tak yang saya rindu sangat kat awak...dekat tapi jauh...situasi lokasi dan hati kita :')

kadang kadang saya rasa awak dekat sangat ngan saya, tapi kadang kadang saya rasa awak jauh dan seakan tak perlukan saya lagi. yer, saya taw itu hanyalah perasaan negatif saya. tapi itu lumrah pemikiran seorang wanita terhadap orang yang dia sayang. risau jika perasaan kasih dan sayang tu hanya dia seorang yang rasa.

awak, dulu kita cam orang gelojoh...dalam masa berapa bulan macam macam da jadi..gaduh baik gaduh baik..so, kali ni boleh kita mulakan secara perlahan, supaya kita betol betol kenal diri masing masing...awak terima diri saya seadanya saya dan macam tu jugak saya. awak, bukan mudah nak faham orang lain dalam waktu yang singkat. saya sendiri tak cukup faham diri saya, jadi beri diri kita masa untuk lebih faham diri kita.

saya tak nak dah kita jadi jauh lagi...kalaupun betul takde jodoh antara kita, saya mengharapkan awak still akan ada di sisi saya sebagai seorang sahabat yang sentiasa ada untuk saya waktu saya susah mahupun senang. sebab kasih sayang saya kat awak takkan hilang biar la berapa lama sekalipun..

awak, saya akan cuba untuk tunggu awak seberapa lama pun masa yang awak perlukan sampailah awak betul betul dah tak perlukan saya. baru saya akan move on cari kehidupan yang saya perlukan. awak, saya tunggu awak ni...saya harap awak pun rasa ape yang saya rasa.

Ya Allah, sekiranya dia benar tercipta untukku, Kau dekatkah lah hati kami dalam keredhaan Mu, andai memang tercipta dia bukan untukku, Kau jauhilah hati kami dan redha kan lah hati kami untuk terima bahawa akan ada yang lebih baik untuk diri kami. Amin

No comments: