April 09, 2011

betapa pantas masa berlalu

hello guys. its been quite long cik marlia xupdate. terlalu sibuk menguruskan pembelajaran yang semakin terhad masa nya. pejam celik da nak abes satu sem lagi pengajian cik marlia. pantas waktu meninggalkan kita jauh di belakang. 

dalam masa selama cik marlia xupdate terlalu banyak kisah suka duka pahit manis yang terjadi. itulah rencah kehidupan. kadang kadang berada di atas kadang kadang jatuh menjunam ke bawah. yang penting kuatkan hati cekalkan diri menghadapi segala situasi. 

seminggu yang lalu sangat indah hidup cik marlia bila puan mama menetap buat sementara waktu merehatkan diri dan minda di rumah cik marlia di arau. ouh bahagia rasanya apabila penat pulang dari kelas ibu tersayang sudah sedia menanti bersama hidangan. ada saja yang dihidangkan  untuk anak tersayang dan rakan rakan. 

minggu ini kembali menyibukkan diri. segala kelas ganti dan test 2 bagi beberapa subjek mula dirancang tarikhnyer. terlalu padat sehingga sesak dada dibuatnya. presentation tergendala juga harus difikir-fikirkan harinya. saat saat akhir begini begitu menyesakkan. mujur jadual final memberi kesempatan bernafas buat kami.

first paper cik marlia start on 27th april and my last paper will be on 9th may. only 4 papers will be taken. hopefully segala masa dan kesempatan akan diguna pakai sebaiknya oleh cik marlia. kan kan kan :)

so, itu jer wat masa ni nak update. terlalu rindu untuk menaip berkongsi cerita :)

cheers from cik marlia :D

No comments: