March 11, 2011

on your mark..get setttttttt....g0

hello guys. take five jap. yer cik marlia da mula study. yer cik marlia study. sila impressed skang. huhu. masa da makin suntuk. sudah sudah laaaa berehat kan. 

cik marlia study jepun arini. sebab nyer..... minggu depan ada test listening. huhu. tatot. kenapa? sebab banyak miss class penting. padan muka kan. ouhhh jangan salahkan cik marlia. ini semua gara gara pulang ke jb. n kelas ganti telah dilakukan pada waktu itu. huhu. xpe, cik marlia akan berusaha sungguh untuk catch up segala apa yang diajar sensei. gambatte kudasai marlia-san :)

then hajat hati nak ,cari notes untuk law. risau dan mula sedar diri akan hakikat final exam da makin dekat. cik marlia kena belajar. bukan hanya untuk final tapi manfaat ilmu itu lebih penting. sia sia dan rugi laaa cik marlia kan da ada peluang untuk dapat ilmu tu tapi xguna pakai. cik marlia nak start prepare diri cik marlia ngan subjek law yang memerlukan cik marlia membaca dalam kuantiti yang banyak. bukan tu jer, cik marlia kena engat gak ape case case dan issue yang telah dibaca. teliti dan fahami. haaaaa semangat kan cik marlia. 

kepada semua, thanx atas segala bantuan dan sokongan. insyaAllah cik marlia akan belajar sungguh sungguh k :))

cheers from cik marlia :)

No comments: