January 29, 2011

yeay!!!!da cukup 10o!!!

hello guys. ni 1st entry cik marlia untuk hari ni. excited ni. nak taw sebab per??? sebab cik marlia nyer followers da genap 10o!!tercapai target cik marlia sebelum februari genap 10o~lalala

thanx manyak manyak kat incik ujang. tahniah incik ujang sebab jadi followers ke 10o. meyh nak belanja topup meyh :)

suprise tak??to incik ujang pass num eyh kat email cik marlia. japg cik marlia masukkan t0pup. kalau xnak boleh sedekah balik kat cik marlia. haha :D



* incik ujang kalau nak tuntut suprise ni sila laaa email kat marlia_jb@yahoo.com :) *

9 comments:

Ujang9897 said...

hehe...ala...gua guna bil...cmner...nk sent kat akaun ker..hehe..

Hazim_91 said...

hahaha..ujang dh orang yer 100..melepas r nih..hahhaha

~marlia maya~ said...

ujang:hahaha~cmner tuh????sedekah kat cik marlia laaa gamaknyer?

hazim_91: tu laaa~cmner nk buek tuh???masuk akaun bank rm10 ker???hahahaha ;p

Ujang9897 said...

leh jer..masuk jer akaun..leh tak..hehe..cimb

~marlia maya~ said...

oryte~bg num akaun yer~cik marlia transfer :)

Ujang9897 said...

CIMB

12190071677524

mohd azfar

thanks yer..hehe

Aiydalela said...

congrts! :)

CIK CIRA said...

haha...tahniah ujang...follower sy yang seratus pun saya tak bg hadiah...hikhikhik

~marlia maya~ said...

ujang:welc0me2. nntkan yer. sabar :)

aiydalela:tq2

cik cira: cik marlia memang da pk nk wt suprise. target awl tahun aritu, tapi xde rezeki nk ckup 10o mse tuh.

so ni pun suprise utk cik marlia. engtkan xdpt gak capai target abes jan ni tapi alhamdulillah :)