January 30, 2011

comel jer

hello guys. tadi petang kawan cik marlia semasa di matrix dulu datang rumah. saja ajak cik marlia mengimbau kenangan masa zaman matrix yang sibuk pulun dulu. hakhak. 

so dalam kul 5 tu dia datang amek. alaa matrix sekangkang kera  jer dari rumah sewa cik marlia ni kan. ceyh padahal kalau disuruh berjalan pun xmahu jugak :))

so masuk masuk matrix mula laaa cerita itu. cerita ini. segenap ruang ada kenangan sendiri untuk diri kami walaupun xde laaa kenangan manis sangat sepanjang berada kat matrix melainkan kehidupan berkeluarga yang kami amalkan. cik marlia digelar kak yong memandangkan cik marlia paling tua dari segi bulan kelahiran. then kak ngah, kak yang dan diakhiri ngan deqdeq :))

itu laaa kami budak bilik b3 307 :) macam macam kenangan berlegar kat kepala otak cik marlia. seronok sangat. dalam stress belajar kan ada jer masa nak beraktiviti sakan. 

tapi kalau dari segi akademik memang zaman matrix adalah zaman xde life laa senang kata. berbeza sangat cik marlia kat matrix dengan cik marlia sekarang. 

pastu tadi duk lepak kat kafe tempat kami selalu bersantap, datang laaa adik adik matrix batch sekarang ni nak makan. cam cik marlia jugak dulu dulu. tengok depa duk bawak beg ngan buku segala da mula cuak. 

haih depa ni, awat duk pulun sangat. oooo kau xengat pulak zaman kau pulun dulu yer cik marlia. hakhak. gelak evil jap. mula laaa nak hasut depa kan. "adik, xyah duk pulun sangat. kat uni nanti kita chillax jer" tapi xsampai hati nak cakap camtu yer dakkkk. teringat cik marlia dulu pun camtu jugak. hihihi :) 

so ni laaa kenangan yang menarik sangat buat cik marlia :D

enjoy :)

muka suci masa orientasi :))
k.ngah-k.yang-deqdeq-k.yong


dalam masjid pun sempat jer kan  :D




koir minggu kemerdekaan :D

Semangat patriotik taw adik beradik cik marlia :D



masa da nak last day ngn deqdeq :(




pesta air anjuran kelas cik marlia :)
suka hati jer kan guna kelas main air ;p





ni laaa hasilnya
rajin xkami cuci kelas :D




kelas cik marlia sepanjang setahun kat matrix
i miss my old days with you guys :)

*kita suka gaduh dalam kelas kan* 
cam budak budak ;p

6 comments:

Malek Ku said...

astaga...kenapalah menyalahgunakan kelas tutorial...haha..memang skali seumo idup je aki wat gini

~marlia maya~ said...

hahaha~bajet suci laaa~wekkkk

k0 laa kepala nyer kan ;p

Imran nyambek said...

haha.macam2.

~marlia maya~ said...

hehe~zaman muda2 memang laaa macam2 kan :D

nadiaril said...

rndu kengangn kt mtrx ni..nk p kmp blik!!!

~marlia maya~ said...

jom laaa deq mai cni~bkn jaoh pun penang ngn perlis tuh~ak pn blh pi sne :( ko xleyh dtg cni