December 21, 2010

dunia blog

sejak akhir-akhir ni (xde laa akhir-akhir sangat) dua tiga hari yang lepas laa aku dengan tiba-tiba nya menggila dengan aktiviti blogwalking ni. aku sangat kagum laaa dengan cara penulisan mereka-mereka ni. tambah-tambah blog depa ni cute miut belaka. kalau blogwalking daripada marah pun boleh senyum balik. aku rasa seronok laaa baca macam-macam jenis entry yang mereka post. even pendek-pendek but it really interesting guys. aku teringin nk join-join contest laaa apela kan tapi aku rasa aku terlalu baru dalam dunia blog ni..hahahaha (gelak sikit kat cik marlia) xabes explore lagi. heeeeeeee jadi tambah pengetahuan betol-betol yer cik marlia. aktiviti menggila ni da jadi wajib untuk aku. pagi-pagi bangun selain fb wajib bukak ini blog yer. jalan-jalan singgah r&r (blog-blog menarek) saja bikin gempak sikit. seronok-seronok :). terima kasih laaa untuk blogger-blogger ni yang da menaik kan semangat aku untuk sambung berblogging :)

usha-usha laaa blog mereka ni:

*aceli banyak lagi blog yang aku suka and wajib singgah tapi kang kowang annoying plak da aku listkan semua. so ni antaranya jer ok :) *

No comments: